התחזה לשוטר, איים על ח"כ בן גביר – ונעצר

בנצי לייזרוביץ No Comments on התחזה לשוטר, איים על ח"כ בן גביר – ונעצר

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה התובעת המשטרתית: "מסוכנותו של המשיב כלפי הציבור ובפרט כלפי שוטרים וחבר הכנסת מר איתמר בן גביר, הינה מיידית ועולה ממעשיו כמפורט בכתב האישום כאשר הנאשם השמיע איומים קונקרטיים בפגיעה בחבר הכנסת לרבות בפגיעה בבני משפחתו אשתו וילדיו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתחזה לשוטר שאיים על חייו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר נעצר עד תום ההליכים. כך נמסר היום (רביעי) ממשטרת ישראל.

לפני כחודש וחצי קיבל יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שיחת איומים ברצח מאדם שהתחזה לשוטר. "אני עכשיו בדרך אליך, הכנתי מחסנית עם 16 קליעים. אטפל בך, באישה שלך ובילדים שלך", נשמע החשוד, שהזדהה כ"עבאד", שוטר שגר בצפון. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה, והבהירה כי לא מדובר בשוטר.

בין היתר הוסיף המתחזה לאיים: "האקדח שלי מוכן. אנחנו נראה כמה תצחק. במקרה אני שוטר, איסמי עבאד. במקרה אני שוטר בעצמי, אני בדרך אליך", איים. בן גביר שאל אותו איפה הוא עובד, ו"עבאד" השיב: "אני גר בצפון". חבר הכנסת תהה: "מה תעשה לי?", החשוד השיב: "מה אני אעשה לך? אתה תכיר את האקדח והמחסנית שלי מקרוב. אתה פגעת בעם שלנו יותר מדי. זהו, נגמר זמנך. אני בדרך אליך בזה הרגע".

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה התובעת המשטרתית כי הנאשם בחקירתו הכחיש את המיוחס לו, "לעיתים שותק ולעיתים עונה לא לעניין". במהלך חקירותיו "התנהג המשיב באופן אלים ובלתי צפוי, קרע את דפי החקירה, השליך כוס תה על הקיר ושפך מים על המקלדת והשולחן בחדר החקירה". "מסוכנותו של המשיב כלפי הציבור ובפרט כלפי שוטרים וחבר הכנסת מר איתמר בן גביר, הינה מיידית ועולה ממעשיו כמפורט בכתב האישום כאשר הנאשם השמיע איומים קונקרטיים בפגיעה בחבר הכנסת לרבות בפגיעה בבני משפחתו אשתו וילדיו".



0 תגובות